ITCorner – podsumowanie wydarzeń z lipca 2021

W ITCorner dbamy o regularność spotkań, które są bardzo ważna częścią naszej działalności, bo to dzięki nim poznajemy się i budujemy zaufanie.

Podczas organizowanych przez nas wydarzeń właściciele firm członkowskich, a także ich pracownicy, mają okazję poznać i posłuchać ciekawych wystąpień zaproszonych ekspertów i praktyków, mogą również ze sobą swobodnie rozmawiać i wymieniać się doświadczeniami.

Jak prezentował się pod tym kątem lipiec?

Poniżej przedstawiamy krótkie podsumowanie spotkań z minionego miesiąca.

Spotkanie grupy HR/EB #10

Data: 06.07.2021

Gość: Krzysztof Haladyn, HR Business Partner w VM.PL Software House

Temat: Najczęstsze bariery komunikacyjne w organizacjach. Jak je rozpoznawać i skutecznie eliminować?

Opis: Najczęstsze bariery komunikacyjne w organizacjach. Jak je rozpoznawać i skutecznie eliminować? Dlaczego powinniśmy zwracać szczególną uwagę na to jak komunikują się nasi pracownicy? Co zrobić gdy ludzie przestają ze sobą rozmawiać? Jak nie dopuszczać do eskalacji konfliktów, a jeśli do niej dojdzie w jaki sposób opanowywać emocje? Jak być skutecznym mediatorem w konfliktach poziomych i pionowych?

Na te pytania szukaliśmy odpowiedzi wspólnie z Krzysztofem Haladynem z VM.pl.

Spotkanie grupy marketingowej #8

Data: 21.07.2021

Gość: Bartosz Majewski, CEO i co-founder Casbeg

Temat: „Content marketing w spółce usługowej”.

Opis: W trakcie spotkania omówionych zostało kilka typowych dla procesu wytwarzania treści problemów i sposobów na ich rozwiązanie. Następnie przeprowadzona była seria Q&A, w trakcie której prelegent odpowiadał na pytania uczestników.

Spotkanie menedżerskie #6

Data: 29.07.2021

Gość: Bartłomiej Postek, Prezes Zarządu Funmedia

Temat: Jak założyć i rozwinąć startup i nie zwariować?

Opis: O przybliżenie nam świata startupów poprosiliśmy Bartłomieja Postka, który z sukcesem stworzył startup Funmedia (w 2014 zdobył tytuł Startup Roku) i przekształcił go w dochodową firmę. Bartłomiej podzielił się z nami swoją wiedzą i doświadczeniami związanymi z pracą nad rozwojem firmy, odpowiedział też na pytania uczestników.

Spotkanie grupy PM/SM #7 i #8

Data: 14.07.2021

Temat: T&M – rozmowy z klientem

Opis: Otwarta dyskusja uczestników.

 

Data: 28.07.2021

Temat: Praca zdalna w zespole projektowym

Opis: Podczas spotkania omówione zostały dobre praktyki związane z pracą zdalną w zespole projektowym. Uczestnicy podzielili się swoimi spostrzeżeniami o tym, czego unikać i jak przejść na pracę zdalną.

Śniadanie Menedżerskie #15, #16 i #17

Data: 01.07.2021

Temat: W jaki sposób zapewniamy w naszych firmach zadowolenie klientów

Opis: Dyskutowaliśmy o zadowoleniu klientów. Wymieniliśmy się wiedzą o tym, w jaki sposób zapewniamy w naszych firmach zadowolenie klientów i jak o nie dbamy. Czy jakoś je mierzymy? Po czym poznajemy, że klienci są zadowoleni z naszych produktów i usług?

Na te i podobne pytania szukaliśmy wspólnie odpowiedzi.

 

Data: 08.07.2021

Temat: Dlaczego szkolić liderów

Opis: Rozmawialiśmy o tym, dlaczego warto szkolić liderów, jak ich szkolić, jak przygotować się do tego, jak określać zakres, jakie wybrać formy. Podzieliliśmy się doświadczeniami i dyskutowaliśmy również o tym, co można robić wspólnie jako ITCorner w tym obszarze.

 

Data: 15.07.2021

Temat: Delegowanie zadań – jak to wygląda w Waszych firmach?

Opis: Spotkanie w formie dyskusji odbyło się na żywo w lokalu Charlotte.

Spotkanie integracyjne

Data: 21.07.2021

Opis: Spotkanie na żywo grupy PM/SM