ITCorner – podsumowanie wydarzeń z lipca 2021
W ITCorner dbamy o regularność spotkań, które są bardzo ważna częścią naszej działalności, bo to dzięki nim poznajemy się i budujemy zaufanie.
Podczas organizowanych przez nas wydarzeń właściciele firm członkowskich, a także ich pracownicy, mają okazję poznać i posłuchać ciekawych wystąpień zaproszonych ekspertów i praktyków, mogą również ze sobą swobodnie rozmawiać i wymieniać się doświadczeniami.
Jak prezentował się pod tym kątem lipiec?
Poniżej przedstawiamy krótkie podsumowanie spotkań z minionego miesiąca.
Spotkanie grupy HR/EB #10
Data: 06.07.2021
Gość: Krzysztof Haladyn, HR Business Partner w VM.PL Software House
Temat: Najczęstsze bariery komunikacyjne w organizacjach. Jak je rozpoznawać i skutecznie eliminować?
Opis: Najczęstsze bariery komunikacyjne w organizacjach. Jak je rozpoznawać i skutecznie eliminować? Dlaczego powinniśmy zwracać szczególną uwagę na to jak komunikują się nasi pracownicy? Co zrobić gdy ludzie przestają ze sobą rozmawiać? Jak nie dopuszczać do eskalacji konfliktów, a jeśli do niej dojdzie w jaki sposób opanowywać emocje? Jak być skutecznym mediatorem w konfliktach poziomych i pionowych?
Na te pytania szukaliśmy odpowiedzi wspólnie z Krzysztofem Haladynem z VM.pl.
Spotkanie grupy marketingowej #8
Data: 21.07.2021
Gość: Bartosz Majewski, CEO i co-founder Casbeg
Temat: „Content marketing w spółce usługowej”.
Opis: W trakcie spotkania omówionych zostało kilka typowych dla procesu wytwarzania treści problemów i sposobów na ich rozwiązanie. Następnie przeprowadzona była seria Q&A, w trakcie której prelegent odpowiadał na pytania uczestników.
Spotkanie menedżerskie #6
Data: 29.07.2021
Gość: Bartłomiej Postek, Prezes Zarządu Funmedia
Temat: Jak założyć i rozwinąć startup i nie zwariować?
Opis: O przybliżenie nam świata startupów poprosiliśmy Bartłomieja Postka, który z sukcesem stworzył startup Funmedia (w 2014 zdobył tytuł Startup Roku) i przekształcił go w dochodową firmę. Bartłomiej podzielił się z nami swoją wiedzą i doświadczeniami związanymi z pracą nad rozwojem firmy, odpowiedział też na pytania uczestników.
Spotkanie grupy PM/SM #7 i #8
Data: 14.07.2021
Temat: T&M – rozmowy z klientem
Opis: Otwarta dyskusja uczestników.
Data: 28.07.2021
Temat: Praca zdalna w zespole projektowym
Opis: Podczas spotkania omówione zostały dobre praktyki związane z pracą zdalną w zespole projektowym. Uczestnicy podzielili się swoimi spostrzeżeniami o tym, czego unikać i jak przejść na pracę zdalną.
Śniadanie Menedżerskie #15, #16 i #17
Data: 01.07.2021
Temat: W jaki sposób zapewniamy w naszych firmach zadowolenie klientów
Opis: Dyskutowaliśmy o zadowoleniu klientów. Wymieniliśmy się wiedzą o tym, w jaki sposób zapewniamy w naszych firmach zadowolenie klientów i jak o nie dbamy. Czy jakoś je mierzymy? Po czym poznajemy, że klienci są zadowoleni z naszych produktów i usług?
Na te i podobne pytania szukaliśmy wspólnie odpowiedzi.
Data: 08.07.2021
Temat: Dlaczego szkolić liderów
Opis: Rozmawialiśmy o tym, dlaczego warto szkolić liderów, jak ich szkolić, jak przygotować się do tego, jak określać zakres, jakie wybrać formy. Podzieliliśmy się doświadczeniami i dyskutowaliśmy również o tym, co można robić wspólnie jako ITCorner w tym obszarze.
Data: 15.07.2021
Temat: Delegowanie zadań – jak to wygląda w Waszych firmach?
Opis: Spotkanie w formie dyskusji odbyło się na żywo w lokalu Charlotte.
Spotkanie integracyjne
Data: 21.07.2021
Opis: Spotkanie na żywo grupy PM/SM
Podziel się