Brandly360
Misją Brandly360 jest generowanie przewagi konkurencyjnej w obszarze digital shelf poprzez udostępnianie podmiotom korzystającym z narzędzia: producentom, dystrybutorom, e-sklepom jakościowych danych. Holistyczne podejście do zarządzania wyraża się w możliwości dostarczenia Klientowi spersonalizowanego oprogramowania, monitorującego produkty zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, dostarczającego statystyki z częstotliwością do 10 minut. Brandly360 jako narzędzie, wspierane przez AI i Machine Learning system, pozwala e-biznesowi kompleksowo zarządzać produktem i e-commerce. Narzędzie, dostarczając precyzyjnych i jakościowych danych, ułatwia podmiotom e- commerce podejmowanie strategicznych decyzji, jednocześnie sprzyja optymalizacji czasu pracy zespołu poświęconego na codzienne analizy. Aby zaadresować te cele, Brandly306 oferuje szereg funkcjonalności dla producentów i sklepów internetowych, w tym: monitoring cen i dostępności produktów obejmujący sklepy internetowe, marketplace’y, porównywarki cenowe, dzięki któremu e-commerce skaluje biznes, optymalizuje marżę i chroni politykę cenową. Dynamic pricing (moduł automatyzacji cen), pozwalający dynamicznie dostosować ceny produktów do aktualnej sytuacji rynkowej, wyprzedzając ruchy konkurencji. Brandly360 umożliwia także analizowanie opisów produktów i monitoring komentarzy, potwierdzając jakość ekspozycji na cyfrowej półce i dostarczając wiedzę, co zoptymalizować. Narzędzie monitoruje też akcje promocyjne i strategię cross-sell, aby analizować jakość marketingu i ulepszać standard stosowanego sposobu reklamy. Rozumiejąc, jak ważne jest dziś odpowiednie zarządzanie cyfrową półką, w portfelu Brandly360 znalazł się także Indeks Widoczności Marki, dedykowany brandom i producentom. Moduł przedstawia dane dotyczące cen i dostępności produktów, generuje zestawienia obecności produktów na bannerach, pokazuje produkty prezentowane jako sugestie podczas wyszukiwania oraz analizuje opinie konsumentów i inne parametry związane z widocznością marki w e-commerce. Porównawcza forma zestawień pozostaje cenną bazą do analiz dla zespołów zaangażowanych w sprzedaż, marketing i tworzenie wartości marki. Jest też sposobem na wyznaczenie mierzalnych celów i zwiększenia efektywności działań. Brandly360 stale rozwija zakres funkcjonalności, aby dostarczać swoim Partnerom jakościowe i precyzyjne dane.
Kompetencje
Technologie
E-commerce
Python
SaaS
Data
Machine Learning
AI
Języki
Polski
Angielski
Typ projektów
Integration
Data Analysis
consulting
Usługi
01 Digital Commerce
02 Data, Science & Analytics